HTML

B29gasztro

Beszélgessünk az élet egyik legnagyobb élmény- és örömforrásáról az étkekről. Ha közben jó étvágyunk lesz, az egészséges, önmagában nem hizlal. A többire meg vigyázunk. Ügyesen, okosan, finomat! Jó étvágyat!

Friss topikok

  • Tina Recept: Kedves Gábor, Itt tudod blogotodat csatlakozni hozzánk: http://www.osszesrecept.hu/szerepelj-a-l... (2014.06.17. 14:39) B29....Ki vagyok én?
  • B29gasztro: @BigPi: A sertésborda a sertéskaraj étlapokon, szakácskönyvekben megjelenő hivatalos elnevezése. T... (2014.03.09. 08:05) Szombat

Címkék

B29 és a 4-es metró - kikelet

2014.03.29. 10:25 B29gasztro

DSC_0072.JPGElérte a tavasz a B29 lakáséttermet. Innen kezdve minden gyönyörű, növekszik, szépül, gyarapodik.

Egyik fő előrelépés a közvetlen földalatti összeköttetés a Vásárcsarnokkal. Nem elhanyagolható szintű kapcsolati tőkémnek köszönhetően (nem szeretem ezt a kifejezést) elintéztem, hogy a szükséges alapanyag beszerzések miatt legyen már egy alagút a csarnokig...?! Persze úgy indult, hogy titkos lesz, hogy a konkurencia ne tudhasson semmiről, de Magyarországon élünk és ez lett belőle... ennyit érnek az ígéretek. Boldog-boldogtalan használhatja az én titkos beszerzési forrásom útvonalát. O.k. kárpótlásként annyit kaptam, hogy bekötötték nekem a Rákóczi téri csarnokot is, meg az újbudait is. Ha meg pl. friss medvehagymára lenne hirtelen szükségem, Kelenföldről a Dunántúlra pillanatok alatt elérek és kaszálhatok magamnak, amennyi kell. Na, jó ezeket a pluszokat kaptam cserébe, hogy ne csak az én alagutam legyen. A többi állomás csak a levegőzés miatt kellett, hogy odalent is legyen elég friss oxigén. Persze van még egy gond. A Keleti és a B29 között úgy össze-vissza van furkálva a föld, meg mittom'én mik vannak, hogy közvetlenül sehogy sem tudtak bekötni. Pedig úgy volt, hogy a konyhából...

Na, de ez Magyarország, így 4-5percet kell gyalogolni a Keleti metróállomásig.DSC_0226.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: vásárcsarnok 4-es metró titkos alagút

A bejegyzés trackback címe:

https://b29gasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr735884241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása